Sosyal Medya

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest

5 Haziran 2017 Pazartesi

Ev Yapımı Ekler Tarifi







Herkese Merhaba!

Benim takipçilerim benim gibi yapımı kolay tadı da lezzetli olan tarifleri sever bilirim J Ekler hemen hemen herkesin çok sevdiği bir tatlıdır fakat evde yapmaya kalkınca hamurunu bir türlü tutturamayıp bu konuda mağdur olanlar çok oluyor. Dolayısıyla da bunun bir pratik tarafı da hazır kedi dili büsküvileri ile bu işi halletmek. Yapmanız gereken tek şey güzel bir krema hazırlamak. Üzerini de mis gibi çikolata sosu ile taçlandırmak. İşte bu kadar basit. İftardan sonra çayın yanına yapıp afiyetle yiyebilirsiniz.




Malzemeler:

-2 paket kedidili bisküvi

Kreması
İçin:

-2,5 su bardağı süt
-3 yemek ka
şığı un
-1
çay bardağı toz şeker
-1 paket vanilya

Üzeri İçin:

-1 paket haz
ır çikolata -


Büsküvileri ıslatmak için süt

Yapılı
şı:

Tencereye sütü, toz şekeri, unu koyalım ve kaynayıncaya kadar karıştırarak pişirelim.
Kaynadıktan sonra vanilyayı ilave edelim ve 1-2 dakika daha kaynatıp, ocaktan alalım.Arada karıştıralım ve soğumaya bırakalım. Çikolata sosunu ve kremayı üzerindeki tarife göre hazırlayalım.1 adet bisküviyi süte batıralım ve bekletmeden üzerine kremayı sürelim.Diğer bisküviyi de süte batırıp, kremanın üzerine kapatalım ve tepsiye dizelim.Sonra hazırladığımız eklerin üzerine çikolata sosu dökelim ve buzdolabinda dinlendirdikten sonra servis edebilirsiniz. Afiyet olsun.


16 yorum:

  1. Ellerinize sağlık süper gözüküyor😊

    YanıtlaSil
  2. Kolay, pratik ve güzel.Daha ne olsun? Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Eline sağlık :)
    Tarif için de teşekkürler ^-^

    YanıtlaSil
  4. Bayılırıım çok güzel görünüyor elinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  5. Blogunuzu yemek istiyorum :)))) Bayıldım, sık sık uğrayacağım.
    Not.Bloggerda izleyici olma sorunu yaşıyorum. Farklı tarayıcı ve pc lerden denedim, ara ara denemeye devam ediyorum. Hata veriyor maalesef :(

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlıkkk :)

    YanıtlaSil
  7. çok leziz görünüyor, ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  8. Not ettim hem kolay hem lezzetli hafif afiyetle .

    YanıtlaSil
  9. Merhaba izleyiciler bölümünden blogunuzu izledim. Sizde benim blogumu takip ederseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil