Sosyal Medya

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest

3 Eylül 2021 Cuma

EVDE BROWNI INTENSE TARİFİ











Günümüzde şekersiz, glutensiz ve vegan beslenmek çok yaygın. Kimisi alerjisi olduğu için tüketemiyor kimisi de daha sağlıklı olduğunu düşünüyor. Ben ise elimden geldiği kadarıyla uygulamaya çalışıyorum fakat tatlıya ve yemek yemeye çok düşkün olduğum için sağlığım elverdiği sürece kaçamaklar yapmaya devam ediyorum. Şu can sıkıcı günlerde zevk aldığımız şeyleri kendimize yasak etmeden yapabilmek en güzeli. Bu aralar trend olan meşhur browni intense i ben de denedim ve inanılmaz beğendim. Buzluğumda her zaman bulunsun ve istediğim zaman yiyebileyim istiyorum :) Favori tarifler arasında yerini aldı. Sizler de denerseniz yorumlarınızı bekliyorum. Sevgiler...



BROWNIE INTENSE


15 adet etli hurma
1 tepeleme yemek kaşığı kakao
Şekersiz sade fıstık ezmesi
Şekersiz çikolata (bitter ve sütlü karışık kullandım)

Hurmaların çekirdeklerini çıkarıp sıcak suda yumuşayana kadar bekletin. Yumuşayınca blender dan çekin ve pürüzsüz bir kıvam elde edin. Ardından kakaoyu da ekleyin ve elinizle şekiller verin. Ben ortalarını çay kaşığı ile açıp fıstık ezmesi koydum arzu ederseniz hiç koymayabilirsiniz ama çok çok yakıştı. Hazır olunca buzluğa kaldırın ve bu sırada çikolatalarınızı mikro dalgada iyice eritin. Çikolatanız da ılıdıktan sonra buzluktan çıkarıp güzelce her yerini çikolataya bulayın. Sonra hoppp tekrar buzluğa. 1 saat sonra sizi mutlu etmek için orada bekliyor olacak 😎

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder