Sosyal Medya

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest

3 Eylül 2021 Cuma

ŞEKERSİZ UNSUZ PİŞMEYEN CHEESECAKE TARİFİ








#şekersizcheesecake kim istemez ki 😋 daha önce de çilekli yapmıştım bu sefer biraz daha ekşi olsun istedim ve tabanını farklı yaptım. Harcından çok tabanını yemek istedim öylesine güzeldi 😀 Tarifi bırakıyorum lütfen benim için deneyin. İnanın çok basit ama çok çok lezzetli 🤤

BÖĞÜRTLENLİ ŞEKERSİZ CHEESECAKE

Malzemeler
1 su bardağı yulaf ezmesi
Yarım su bardağı fındık
1 yemek kaşığı bal (hurma da kullanabilirsiniz)
Yarım çay bardağı süt

Harcı için
360 gr labne peyniri
2 yemek kaşığı bal
Böğürtlen (istediğiniz başka bir meyve de olabilir)

Tabanı için tüm malzemeleri robotta bıztt yapın ve göz kararınca kıvamını kontrol edin. Daha az veya çok yapmak isterseniz malzemeleri kendiniz göz kararı ayarlayabilirsiniz. Katı olursa süt ekleyin sıvı olursa yulaf ekleyin. Tatlandırıcı ben bal kullandım onun yerine hurma veya agave şurubu da kullanabilirsiniz. Muffin kalıplarınıza bu karışımı güzelce bastırarak yerleştirin ve kremasını da hazırlayın. Labne ve balı pürüzsüz olana kadar karıştırın içerisine de meyveleri ekleyin. Harcı tabanın üzerine dökün ve buzluğa kaldırın. 2-3 saat kadar kaldıktan sonra hazır. Afiyet olsun







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder