Sosyal Medya

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest

3 Eylül 2021 Cuma

ŞEKERSİZ FİT WASA TİRAMİSU






Wasa dan TİRAMİSU olur mu demeyin oluyor 🙃 En ama en sevdiğim tatlı diyebilirim. Tabiki orijinal hali ile bir olamaz ama şekersiz ve unsuz olarak bir alternatif oldu. Diyette olanlar kaçamak yapabilirler 😍 Ayrıca yulaflapası tarifim de var TİRAMİSU tadında daha bir lezzetli oluyor. Biraz aşağılarda onun da tarifi 👇


WASA TİRAMİSU

6 adet sade wasa
Labne peyniri
Süzme bal
Granül kahve
Sıcak su
Kakao

1 yemek kaşığı kahve ve 1 tatlı kaşığı süzme balı 1 çay bardağı sıcak suda eritin. Kreması için 180 gr labne kullandım içerisine de 1,5-2 yemek kaşığı kadar bal koydum. Güzelce karıştırdım ve wasaları eriyen kahveli suda ıslattım. (Güzelce suyunu çeksin yoksa kuru kalacaktır) Her kata aynı işlemi yaptıktan sonra en son kata kakao serpiştirdim. Afiyet olsun 🌺 #diyettiramisu #şekersiztatlı #fittatlılar

3 yorum: