Sosyal Medya

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest

30 Ocak 2017 Pazartesi

Büsküvi Topları




Gunaydin sevgili takipcilerim ve birbirinden degerli arkadaslarim. Cok guzel bir hafta bizimle olsun insallah. 2015 senesinin son gunlerini yasiyoruz artik. Umarim bu sene gecen seneyi aratmayacak kadar iyi gecer. Benim istedigim hayatimdaki en degerli varliklarin yani esimin ve ailemin saglikli olmasi. 2016 benden sevdiklerimi almasin bu huzurumu bozmasin yeterli 😊Hafta sonu buskuvili bir tatli yapmistim. Yapilisini da video ile paylasmistim. İsrarla tarif isteyen takipcilerim oldu ancak tarif zaten videodaki gibi baska bilmeniz gereken hicbir sey yok o kadar pratik 😊 Normalde ben bu tatliyi burcak buskuvi ile yapiyorum ve bu sefer farkli bir buskuvi ile denedim. Siz burcak buskuvi ile yapabilirsiniz kesinlikle daha lezzetli oluyor. 




Malzemeler:


1,5 paket burcak buskuvi
1 paket krem santi
Süt (hem krem santi icin hem de islatmak icin)
Hindistan cevizi
Cikolata sos (uzeri icin arzu ederseniz)

Yapilisi:


Krem santiyi hazirlayin. Daha sonra krema torbasi yardimi ile buskuvinin uzerine yerlestirin. Uzerini bir buskuvi ile tekrar kapatin ve o sekilde süte bulayın hemrn ardindan da hindistan cevizine. Hepsini bu sekilde yaptiktan sonra dolapta 2 saat kadar dinlendirmeniz yeterli. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder