Sosyal Medya

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest

30 Ocak 2017 Pazartesi

Un Kurabiyesi




Gunaydin 🙌 Cocukken annem arkadaslariyla altın günü yapardi. Gidecegimiz yere yoldayken hep dua ederdim Allahim nolur unlu kurabiye yapmis olsun diye. O kadar cok severdim ki annem mutfaga girecegi zaman yapisirdim yakasina yutfeen yutfeen diye diye kandirirdim hemen 😊 cok uzun zamandir yapmiyordum dün aklima esti yaptim. Pudra sekerini aksamdan doktugum icin goruntu guzel olmadi pek malum bekledikce yapisiyor kurabiyeye. Bir onceki videoda yapim asamasi vardir. Tarif icin 👇👇 


Malzemeler:


🍪1 paket margarin
🍪1 kahve fincani sivi yag
🍪4 yemek kasigi bugday nisastasi
🍪5 bardak un
🍪1,5 su bardagi pudra sek
eri

Yapilisi: 


Margarin sivi yag ve bir bardak pudra sekerini (kalan pudra sekerini uzerine dokecegiz) krema kivamina gelene kadar iyice karistirin. Daha sonra nisasta ve unu da ilave ederek yumusak bir hamur elde edin. Bu hamuru dort esit parcaya ayirin. Ayirdiginiz hamurlari elinizle rulo sekline getirin ve uzerine bastirarak yassi hale gelsin. Sonrasinda bir catal yardimi ile uzerini bastan sonra cizin ve son olarak da keskim bir bicak ile verev seklinde kesin. 160 derece isinmis firinda yaklasik 15 dk pisirin. Ustu hafif pembelestiginde alin. Yumusak olacakti endise etmeyin sonrasinda sertlesek. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder