Sosyal Medya

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest

31 Ocak 2017 Salı

Zebra Rulo Pasta








Kötü haberler almayacağımız keyifli bir hafta dilerim herkese. Rulo pastamın yapım aşamasını paylaşmıştım sizlerle ama tarifini bir türlü yazamadım. Böylesi olaylar olunca inanılmaz etkileniyorum ve hiç tadım kalmıyor. O yüzdendir bazen geç tarif vermem. 

Malzemeler:

1 su bardağı un
4 adet yumurta
1 su bardağı şeker
Yarım su bardağı nişasta
1 paket vanilya
2 çorba kaşığı kakao
1 paket kabartma tozu


İç malzemesi:


2 paket krem şanti
2 su bardağı süt
3 adet küçük muz


Yapılışı:


Yumurtaların sarılarını ve beyazını ayrı kaplara kırıyoruz, yumurtaların beyazını şekerle kar gibi olana kadar mikserle çırpıyoruz, teker teker yumurta sarılarını katıp çırpmaya devam ediyoruz, kakao hariç kuru malzemeleri yumurtalı karışıma ilave ederek tahta kaşıkla karıştırıyoruz . Dikdörtgen fırın tepsisine yağlı kağıt serip krema torbasına hamurun yarısını koyup bir köşeden diğer köşeye aralarında boşluklar kalacak şekilde sıkıyoruz. (Videoda gosterdim) Kalan hamurun yarısına kakaoyu ilave ederek karıştırıp uzerinden dokup duzgunce her tarafina yayiyoruz. İsterseniz bosluklara krema torbasi ile sikabilirsiniz. Ben ugrasmak istemedim😊 170 dereecede ısıtılmış fırında 15-20 dakika pişirip sıcakken yağlı kağıtla birlikte rulo yapıp üzerine nemli bir bez örterek soğumasını bekliyoruz. Daha sonra kremasini ve muzu da arasina koyup yavas yavas kiviriyoruz. Afiyet olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder