Sosyal Medya

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest

31 Ocak 2017 Salı

Fıstık Ezmeli Kurabiye





Günaydın. Antalyada kasvetli bir hava var bugün. İnsanın içini sıkıyor. Güneş her daim güzeldir insanın içi açılıyor ruh haline yansıyor değil mi. Ama evde olsaydım o ayrı girip battaniyenin altına miskinlik yapmak için ideal hava :) Neyse ben çok beğendiğim kurabiyemin tarifini tekrar yazıyorum sizler için ve iyi günler diliyorum.



Malzemeler:

3 yemek kaşığı fıstık ezmesi
1 orta boy yumurta
1 çay bardağı toz şeker
3 yemek kaşığı tereyağı
1,5 su bardağı un
1 çay kaşığı kabartma tozu
1 çay kaşığı karbonat

Yapılışı:


Fıstık ezmesi, yumurta, toz şeker, oda sıcaklığındaki tereyağını derin bir kase içine alın.Üstüne un, kabartma tozu ve karbonatı ilave ederek yoğurun.Fırın tepsisine yağlı kağıdı serin. Koparttığınız hamurlardan ceviz büyüklüğünde toplar hazırlayın 4-5 santim arayla fırın tepsisine dizin.Bir çatal yardımıyla topların üzerine bastırın.170 derece ısıttığınız fırında 20 dakika pişirin.Fırından aldığınız kurabiyeler oda sıcaklığına gelince servis yapın. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder