Sosyal Medya

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest

31 Ocak 2017 Salı

Muzlu Pankek





Musmutlu hafta sonları sizinle olsun. Yağmur beklerken güneş açtı kesinlikte tadını çıkartmak gerekir. Eehh tabi öncesinde güne güzel bir kahvaltı ile başlayarak. Muzlu bir pankek yapmaya ne dersiniz. Ben çok seviyorum. Ha bir de bu güzel bayana @erdem_eys video sözüm vardı unutur muyum hiç :) Buyrun efendim.

Malzemeler:


1 adet yumurta
1 su bardağı süt
1 su bardağı un
1 çay kaşığı kabartma tozu
yarım çay kaşığı tuz
1 çorba kaşığı toz şeker
1 çorba kaşığı sıvı yağ
2 adet muz
Yarım çay kaşığı vanilya
1 çay bardağı bal


Hazırlanışı: 


Unu, şekeri, kabartma tozunu ve tuzu bir kap içine koyup, karıştırın. Ardından içine çatalla ezdiğiniz 1 adet muzu, sütü, yumurtayı, vanilyayı, sıvıyağı ekleyin ve hepsini blenderdan geçirin. Isıtılmış teflon tavaya bu karışımdan birer kepçe koyarak, biraz kalın ve yuvarlak şekilde pişirin. Tavaya yağ koymaya gerek yok ama ben birkaç damla koydum çünkü pankekin içindeki yağ pişmesi için yeterlidir. Üzeri delik delik olunca, altı ise hafif kızarınca ters çevirin. Diğer yüzü de piştikten sonra üst üste tabağa yerleştirin. Üzerine diğer bal dökerek servis yapın ya da nutella :) Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder