Sosyal Medya

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest

31 Ocak 2017 Salı

Vişneli Pasta






Yep bir hafta yeni umutlar. Her şeyin gönlümüzce olacağı bir hafta geçirmemizi diliyorum. Daha evvel de Tarifini paylaşmıştım. Videosunda yapım aşaması var. Ona da ayrıca bakabilirsiniz. Hem çok pratik hem de çok hafif bir tatlı. Ben çok seviyorum yiyenler de çok beğeniyor. Siz istediğiniz meyveyi kullanabilirsiniz.

Malzemeler:


Yarim paket kakolu petibor
Yarim paket sade petibor
2 paket krem santi
2 bardak sut
Meyveli sos(ben dr.oetker hazir kullandim)
Damla cikolata(arzu ederseniz istege gore)
Visne
Buskuvileri islatmak icin sut


Yapilisi: 


Bir kabin icerisine sut ile islatmis oldugunuz sade buskuvileri dizin uzerine hazirladiginiz krem santi ve istediginiz kadar visne koyun. Daha sonra tekrar kakaolu buskuvileri islatip ayni islemleri yapin. Aynen bu sekilde iki kat daha yaptiktan sonra uzerini krem santi ile iyice kaplayip uzerine meyveli sos dokun. Buzdolabinda birkac saat dinlendikten sonra servis edebilirsiniz. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder