Sosyal Medya

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest

31 Ocak 2017 Sal─▒

Kereviz Salatas─▒







Haftanin ilk gununden selam olsun ­čÖî Haftanin ilk menusunde neler var bakalim ? Ya da neler yapacaksiniz ? Benim dunden pirasa ve bulgur pilavim var ­čÖł Kereviz salatam onceden. Kensisiyle yeni tanistim onceden pek bir on yargili idim kokusundan dolayi ancak simdi begenerek yiyorum ki oldukca saglikli bir besin. Yemegi de ayri bir lezzet ­čĹŹ Her hafta tuketmekte fayda var. Bu nimetlerin kiymetini bilmeliyiz ­čÖĆ



Malzemeler:



1 adet kucuk boy kereviz
Suzme yogurt
Mayonez
Dere otu
Ceviz


Yapilisi: 


Kerevizi guzelce temizledikten sonra rendeleyin. Rendeledikten sonra suzme yogurt, mayonez,dogradiginiz dereotu ve ceviz ile karistirin. Afiyet olsun.

3 yorum:

  1. en sevdi─čim salatalardan , ellerinize sa─čl─▒k :)

    Yan─▒tlaSil
  2. Kereviz salatas─▒ seviyorum hemde ├žok ama bir k─▒smet olup yapamad─▒m ellerinize sa─čl─▒k ├çok ta basit pi┼čirme ta┼č─▒rma derdi olmadan asl─▒nda bu hafta kesin pazara gidip yapaca─č─▒m karar verdim :))))))

    Yan─▒tlaSil