Sosyal Medya

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest

31 Ocak 2017 Salı

Kereviz Salatası







Haftanin ilk gununden selam olsun 🙌 Haftanin ilk menusunde neler var bakalim ? Ya da neler yapacaksiniz ? Benim dunden pirasa ve bulgur pilavim var 🙈 Kereviz salatam onceden. Kensisiyle yeni tanistim onceden pek bir on yargili idim kokusundan dolayi ancak simdi begenerek yiyorum ki oldukca saglikli bir besin. Yemegi de ayri bir lezzet 👍 Her hafta tuketmekte fayda var. Bu nimetlerin kiymetini bilmeliyiz 🙏



Malzemeler:



1 adet kucuk boy kereviz
Suzme yogurt
Mayonez
Dere otu
Ceviz


Yapilisi: 


Kerevizi guzelce temizledikten sonra rendeleyin. Rendeledikten sonra suzme yogurt, mayonez,dogradiginiz dereotu ve ceviz ile karistirin. Afiyet olsun.

3 yorum:

  1. en sevdiğim salatalardan , ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Kereviz salatası seviyorum hemde çok ama bir kısmet olup yapamadım ellerinize sağlık Çok ta basit pişirme taşırma derdi olmadan aslında bu hafta kesin pazara gidip yapacağım karar verdim :))))))

    YanıtlaSil