Sosyal Medya

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest

31 Ocak 2017 Salı

Kakaolu Minik Pankekler








Merhaba 🙋 Hafta sonu kahvaltıda vazgeçilmezlerimden biri pankekimle geldim size. Bence nutellanın en çok yakıştığı şey pancake 🙂 önüme aldığımda kaç tane yediğimi sayamıyorum 😂🙈 Tarifi var ama tekrar hatırlatıyorum sizler için. Kakaolu isteyen olursa hamuruna ayrıca kakao dökerek işlemi tamamlayabilir 💕💕 


Malzemeler:


1 adet yumurta
1 su bardağı süt
1 su bardağı un
1 çay kaşığı kabartma tozu
Yarım çay kaşığı tuz
1 çorba kaşığı toz şeker
1 çorba kaşığı sıvı yağ
Yarım çay kaşığı vanilya
2 yemek kaşığı kakao
Nutella ve çilek

Hazırlanışı: 


Unu, şekeri, kabartma tozunu ve tuzu bir kap içine koyup, karıştırın. Ardından içine çatalla ezdiğiniz 1 adet muzu, sütü, yumurtayı, vanilyayı, sıvıyağı ekleyin ve hepsini blenderdan geçirin. Isıtılmış teflon tavaya bu karışımdan birer kepçe koyarak, biraz kalın ve yuvarlak şekilde pişirin. Tavaya yağ koymaya gerek yok ama ben birkaç damla koydum çünkü pankekin içindeki yağ pişmesi için yeterlidir. Üzeri delik delik olunca, altı ise hafif kızarınca ters çevirin. Diğer yüzü de piştikten sonra üst üste tabağa yerleştirin. Üzerine diğer bal dökerek servis yapın ya da nutella :) Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder