Sosyal Medya

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest

31 Ocak 2017 Salı

Taze Fasulye




İyi akşamlar yemekler yendi mideler doldu mutlu muyuz. Ehh şimdi eminim ki çoğu evde dizi eşliğinde çay keyfi de yapiliyordur. Ama ben maalesef uzun zamandir cay keyfi yapmiyorum evde. Neden mi tabi kilo vermek için 🙈 ama ne yalan söyleyeyim çok özledim. Ben de kendimi temizliğe vurdum kosturuyorum. Neyse 😊 tam zamaniyken taze fasulye yapin diyorum bol bol!


Malzemeler:
1 kg taze fasulye
2 adet soğan
1 çay bardağı zeytinyağı
4 adet domates
1 su bardağı sıcak su
2 kesme şeker
Zeytinyağı

Yapılışı:


Fasulyeleri yıkayıp, ortadan ikiye keselim.
Domatesleri soyup, rendeleyelim.
Soğanları ince ince doğrayalım.
Tencerenin en altına fasulyeleri yerleştirelim.
Fasulyelerin üzerine soğanları ilave edelim.
Sonra rendelenmiş domateleri, şekeri, sarımsağı, zeytin yağını ilave edelim.
Tencerenin kapağını kapatıp, kısık ateşte kavuralım.
Kavurduktan sonra suyunu, tuzunu ilave edelim ve fasulyeler yumuşayıncaya kadar pişirelim.
Zeytinyağlı Taze Fasulyeyi soğuk olarak servis yapalım. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder