Sosyal Medya

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest

31 Ocak 2017 Salı

Küçük Prens Kurabiyelerim





Buraya da küçük bir prense yapılmış bu şeker kurabiyeleri bırakıyorum sizler için. Kurabiye tarifim hiç değişmez. Sizler de evde denemek istiyorsanız gönül rahatlığı ile tarifimi deneyebilirsiniz. Sadece dikkat etmeniz gereken bazı püf noktaları var. onları atlamadığınız sürece sıkıntı yok. Süslemesi ise size kalmış :)



Malzemeler:

-250 gr tereyağı(oda sıcaklığında olmalı)
-60 gr nişasta(eleyin)
-125 gr pudra şekeri
-1 yumurta
-1 paket vanilya
-Aldığı kadar un(eleyin)

Yapılışı:

Tereyağı ve pudra şekerini mikser ile krema kıvamına gelene kadar iyice çırpın. Ardından yumurta ve vanilyayı da ekleyerek çırpmaya devam edin.Daha sonra nişasta ve unu yavaş yavaş ekleyin ve elinize kullanarak yoğurun. Ele yapışmayacak kıvama geldiği zaman hamur hazırdır. Gereğinden fazla yoğurur iseniz daha fazla un eklemeniz gerekebilir. 180 derece ısınmış fırında pişirin. Afiyet olsun.

Merak edenler olacaktır o yüzden yazma gereğinde bulundum kabartma tozu kullanmıyorum çünkü hamurumla eşit olsun istiyorum ve ayrıca fırında çok tutar iseniz bu durumda da kurabiyeleriniz küçülecektir bu da büyük sıkıntı :) Kendim bir kez yaşadım sonuç faciaydı :) Hafif pembeleşince de fırından alabilirsiniz. Kurabiyeler hazır. Eğer şeker hamuru ile süsleyecek iseniz 3-4 saat dinlenmeye almalısınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder