Sosyal Medya

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest

26 Ocak 2017 Perşembe

Pancake








Hafta sonu pancake yapmıştım ve tarif ekleyememistim. Şu anda olsa da yesem diyorum öyle canım çekti. Benim gibi tatlı delileri buyurun efendim tarif.


Malzemeler:


2 adet yumurta
2 yemek kaşığı şeker
1 su bardağı süt
1,5 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya

Pişirme aşaması için:


Sıvı yağ

Arasına:


Muz
Çilek
Nutellalı


Yapılışı:


Yumurta ve şeker iyice çırpılır. Süt, un, kabartma tozu, vanilya ilave edilerek kek kıvamından biraz daha koyu olacak şekilde hamur hazırlanır. Teflon ya da yapışmaz bir tavaya az sıvı yağ dökülür. 1 büyük kaşık hamur dökülerek hamurun kendi kendine yayılması beklenir. Her iki tarafı da spatula ile çevrilerek pişirilir. Üzerine pudra şekeri serpilerek zevkinize göre servis edebilirsiniz. Afiyet olsun. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder