Sosyal Medya

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest

30 Ocak 2017 Pazartesi

Ev Yapımı Puding



Gece gece canım puding çekti her ne kadar hemen yiyemeyecek olsam da yarına hazır olsun dedim 😂😂 Eşimin ofisinde o kadar çok antika eşya var ki hafta sonu yanına gittiğimde birkaç parça bir şey torladım topladım getirdim 🙈🙈 Valla ben eski ve enteresan şeylere bayılıyorum. Kayınpederim çok ilgilidir ve zaman zaman bana saolsun sevdiğimi bildiği için hep bir şeyler getirir. Ben de onları bayıla bayıla kullanırım. Resimde gördüğünüz şey çok değerli mesela. Resimlerimde de sık sık göreceksiniz artık 😂😂 daha bir sürü şey çaldım kocacığımdan sizlerle de seve seve paylaşırım inşallah canlarım tabi kayınpederimin hediyelerini de 😘😘 
Malzemeleri:


4 su bardağı süt
8 yemek kaşığı toz şeker
4 yemek kaşığı kakao
2 yemek kaşığı un
2 yemek kaşığı nişasta
1 paket vanilya
1 tatlı kaşığı tereyağı


Yapılışı:


Tereyağı ve vanilya hariç tüm malzemeleri tencereye alıp pürüzsüz hale gelene kadar çırpalım. Tencereyi ocağa alıp orta ateşte kaynayana kadar sürekli karıştırarak pişirelim. Kaynayan pudinge tereyağı ve vanilyayı ekleyelim ve ocaktan alalım. Kaselere paylaştırmadan önce blenderdan geçirelim. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder