Sosyal Medya

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest

30 Ocak 2017 Pazartesi

Muzlu Parfe




Stresli bir günün sonunda kendini eve atmak kadar güzeli yok. Benim canım güzel evim. Allah hepimizin yuvasından huzuru hiçbir zaman eksik etmesin inşallah. Zira hiçbir şeyin tadı bana ailem ve eşimin verdiği o sıcaklığı veremiyor. O yüzden huzuru evde bulanlardan olduğumuz için bin şükür Rabbime. Simdi kocisime yemek hazirlama zamani tarifi birakip kaciyorum 😘😘
Hafta sonu muzlu parfe yapmistim ve de videosunu paylasmistim. Tarifi soyle 👇👇👇👇

 


Malzemeler:


2 paket kakaoulu buskuvi
1 paket krem santi
Süt
Muz
Çikolata sos

Yapilisi: 


Kakolu buskuvileri elinizle cok kucuk olmayacak sekilde kirin. Ardindan hazirladiginiz krem santiyi uzerine dokun ve dilim dilim keseceginiz muzlari da ekleyin. İstediginiz herhangi bir kaba omvr strec film ya da bir poset koyarak dokun ve 2-3 saat kadar buzlukta bekletin. Daha sonra cikolata sosunu dokebilirsiniz. Ardindan servis edebilirsiniz. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder