Sosyal Medya

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest

30 Ocak 2017 Pazartesi

Sade A├žma





Gunaydin ­čÖî­čÖî Gununuz yine cok guzel gecsin. Stresten uzak islerimizin t─▒k─▒r t─▒k─▒r yolunda gidecegi bir gun olsun ­čśŐ Gecen gun videosunu paylasmistim. Hani gece gece canim acma istemisti de hic usenmeden yapip bir de dumani ustunde sicacik yemistim. Ben cok seviyorum bu tarifi. Sizlerin de begenecegine eminim. Hem evde sut ya da yogurt olmak zorunda degil. Sadece su ve yag ile yapilabilen bir tarif. Buyrun tekrar tarifi efendim­čĹç­čĹç



Malzemeler:


2 su barda─č─▒ ─▒l─▒k  su
1 su barda─č─▒ s─▒v─▒ya─č
2 adet b├╝y├╝k yumurta (Beyaz─▒ i├žine sar─▒s─▒ ├╝zerine kullan─▒lacak)
3 ├žorba ka┼č─▒─č─▒ toz ┼čeker
1 tatl─▒ ka┼č─▒─č─▒ tuz
2 paket instant maya
8 su barda─č─▒ un

Yapilisi:


Il─▒k suyu ,s─▒v─▒ya─č─▒,toz ┼čekeri ,tuz,instant  maya,yumurtan─▒n ak─▒n─▒ bir ├žukur b├╝y├╝k bir kaba al─▒n kar─▒┼čt─▒r─▒n.Unu azar azar ilave edin kulak memesi yumu┼čakl─▒─č─▒nda bir hamur yap─▒n. ├ťzerine stre├ž folyoyla kapat─▒n ve s─▒cak tutacak ┼čekilde sar─▒p 1,5 veya 2 saat  dinlenmeye  b─▒rak─▒nKabaran hamurdan ceviz  b├╝y├╝kl├╝─č├╝nde bezeler yap─▒n ( ben 40 k├╝├ž├╝k  beze yapt─▒m )1 bezeyi al─▒n i├žine  biraz tereya─č─▒ s├╝r├╝n ve rulo yap─▒p birbirine 2. beeyide ayn─▒ ┼čekilde i├žine biraz ya─č s├╝r├╝n ve rulo yap─▒p birbirine  dolay─▒n u├žlar─▒n─▒ birle┼čtirip yuvarlak bir ┼čekil verin ya─članm─▒┼č veya f─▒r─▒n ka─č─▒d─▒ serilmi┼č tepsiye dizin. 35 dakika dinlendirin ve yumurtan─▒n sar─▒n─▒ s├╝r├╝n iste─če g├Âre susam ve ├ž├Ârek otu serpin 190- 200 derece  f─▒r─▒nda a├žmalar─▒n ├╝st├╝  k─▒zarana kadar pi┼čirin ve servis yap─▒n.Afiyet Olsun.

Hi├ž yorum yok:

Yorum G├Ânder