Sosyal Medya

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest

20 Ocak 2017 Cuma

Sandal Sefası




Sıcak yemek tarifi istedi sevgili takipcilerim. Ben de elimden geldiği kadar paylaşmaya calisacagim. Hep Tatli pasta corek olmuyor tabi 🙈 Calisan biri oldugum için hızlı hareket etmem gerekiyor ve her zaman yaptigim yemeklerin fotosunu cekemiyorum ki bu ramazanda daha da zor olur benim için. Oldugu kadar olmadigi kader diyorum artik 😊 ve bugün menulerinizde ne var yine öğrenmek istiyorum tabiki 😊

SANDAL SEFASI

Malzemeler:

5 adet kabak


300 gr kıyma


1 adet soğan


Maydanoz


1 yemek kaşığı salça


Tuz, Sıvıyağ


Karabiber, pulbiber


Kaşar peynir rendesi

Yapılışı:


Kabaklarınızı yıkayıp ortadan ikiye bölün ve içlerini oyarak biraz haşlayın. Ardından fırın kabına ya da borcama dizin.Kıymalı harç için sıvıyağı tencereye koyup kızdırın üzerine küp küp doğranan soğanları ekleyerek hafif kavurun ve kıymayı ekleyin güzelce pişirin. Sırasıyla salça ve baharatlarını  ilave edin. Son olarak maydanozu da ufak ufak doğrayıp harcınıza ekleyin ve altını kapatın.Harcınızı kabaklarınızın üzerine paylaştırın, fırın kabınıza ya da borcamınıza birazcık su ilave edin  fırında 200 derecede pişirin.Yemeğiniz iyice pişince üzerine rendelediğiniz kaşar peynirleri de koyarak fırının sıcaklığında biraz daha bekleterek servis yapın. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder